Terry turtle


åååh emmsi gummsan är så söt:D:D:D:D:D ellerhur? om du inte håller med kan du ju gå och ta dig i arslet.
Jahapp, ingen idrott idag. film på so och kukprov på spanskan som jag inte hade en aning om. Första dagen för mig efter lovet. bra där.
gick hem och käka nyponsoppa och vinddruvor, åkte sedan ner på stan och träffade söt emma. Kunde käka glasswinerbröd wöwöwöw. Och en smoothie(A)
jävligt jobbigt att tugga.
så jag köpte en tröst cola.
sen får vi inte glömma min present. AHHAHAA
passa mig så jävla bra.
en sköldpadda som har nån typ laserstråle och säger massa fula ord på engelska när man går förbi. HAHAHA
"He´s an animal with a serious problem". står det på förpackningen. HAHAHA så jävla skön du är emma:D
åkte buss hem:D nu sitter jag här(A) ska njuta av min cola eftersom jag inte kan käka nå annat gott. höhöhö

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0