The fear in your eyes



Foto@Sara Andersson
hihi de är jag(A) aja, skitsamma. Jag vill ha sommar så jag kan knäppa kort;o
tycker det är så grått och trist på vintern, finns knappt nå att knäppa på, förutom typ skidkillar och sånt;O
och eftersom att jag inte själv åker så har det inte blivit av nå i vinter. AJa skitsama. GE MIG SOMMAR FÖRFAN:
känns som det aldrig kommer bli sommar igen vafan):
Vaknade av lite metal musik, ge alltid nice.
nu måste jag fixa mig och sånt. Käka lite frukost vid tv där det visas vasaloppet ,
sen blire en liten promenad i det här kalla vintervädret. ):
sen jobba jobba jobba:)

hörs sen(H)
The Devil Wears Prada – Dez Moines


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0