Vem har väckt den rädslan, som lät ditt hjärta gråta?


(SPANA IN MINA ARMMUSKLER! och kanske lite gäddhäng ) ihihihii
akta mina fula lår också, som jag ska täcka över med strumpbyxor och de här skorna till:


vanliga svarta ballerina (:



och här är min efterlängtade tröja(a) hihihi så söt!!

Efterskolan så gick jag nre på stan och köpte hårfärg, puder, mascara, sånnadär svampar till foundation, svarta ballerina.  Och nu vet jag helt säkert att jag har sommarjobb i sommar:D:D:D:D:D:D så jävla happy! Kaffestugan såklart , hihihi

sitter här med Geisha, toffifee och gott och blandat. HAHA känner mig inte ett dugg tjockis.
när jag kom hem idag så gjorde jag värsta stora mellisen eftersom jag är urdålig på att äta skolans mat.
Och när jag inte äter som jag ska får jag ont i huvudet + en jävligt kort stubin. hehehe fast de har jag ändå, men de förminskas som fan. hähhä. så jag tog fan tag i det här med maten iaf.

Nu ska jag plugga på musik provet, sedan hjälpa mamma med maten.

Danny – All On You

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0