vi hör ihop och ingen kan ändra på det.

Tjaaabbba!:D
saragiiirl here, whats up yooh?
hahah, aao dagen efter sin födelsedag, hur känns det är frågan?
känns underbart men inte som att jag är smartare eller nått. MIna hjärnceller är ju döda. ALLIHOPA.
vi tar en tyst minut på det........

bra. Hej igen. Hahaha,jag är ganska störd. Skolan tog jag mig igenom iaf(: Hem och käkade upp sista tårtbiten.
Nu sitter jag här med min dator i det inglasade rummet och solen skiner på mig :) konstigt att jag inte brinner upp. Man skulle ju nästan börja undra om jag kommer från "underjorden" eller inte. *FnizzzSZZz*

vilket seriöst inlägg. Jag borde fan plugga nu. Kan ju berätta vad jag ska plugga för er som är intresserade.
Spanska - prov på måndag.
Engelska - Missat checkpoint.
So/ Historia - prov v.12
Musik - Prov v.13
Biologi - Nationella (läsa hela boken hihihiihhihi )

va väl typ det;s känns som jag kommer sitta här i rummet hela jävla helgen. Ledig iaf denna helg från jobbet,
Här kommer färska bilder på mig i utrummet;)







yeah, loves my cam ;D HAHAHA, rolig tidfördriv.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0