Would you believe me?



Yeah yo sara was here eller nått liknande.
öhm lider av uttråknad. Svartklädd rakt igenom och lyssnar på in flames förtillfället.
nära på att dra några hål i öronen med en vassnice nål. men sen ändra jag mig. Jag gör det efter jag har tagit hål i tungan. HEHEHE asså jag har fan inte fattat det än tror jag:D
fatta nice. As happy som sagt:D

aja, tillbaka till mitt lidande inlägg. Vad fan ska jag göra? jag drack nå jävla te "kvälls ro" (blev as sömnig heheheh)och startade "flickan som lekte med elden". hehehe nu sitter jag som sagt här och lider.

jag måste säga att jag älskar mina egna meningar och egna påhittade ord. HAHAHA.

funderar på att läsa lite, eller kanske starta nån till film? 
inge roligt folk inne på msn heller.

och mina grejer från junkyard är i gbg nu :D:D:D så jag kanske kanske kanske om jag har väldigt tur kanske jag får mina kläder imorn:D hehehe

aja, ska sluta skriva. har inge viktigt att skriva. Ändå så blir mina inlägg mega långa och ingen orkar läsa? eller.
vet inte vad ni tycker, sen är det tomma ord.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0