you lied,

Säg inte till mig att du är ledsen för det som har hänt, för de är du inte. Kom inte och be om förlåtelse om du inte menar det och vet vad du har gjort för fel. Den bästa ljögnaren är du. Jag förstår inte hur du bär dig åt, så att jag tror på ditt bullshit gång efter gång. Jag skulle inte ha stannat. jag skulle ha gått där ifrån. Ingenting av det här, har aldrig betytt någonting för dig. Du bryr dig alldels för lite. Du är fast i dig själv. Självisk skulle jag kalla det. Slänger skulden på mig har du gjort allt för länge. Men om det får dig att må bättre, så varsegod. Båda vet att det är över, så låt oss gå vidare. För det kommer bli bra. Efter regn kommer alltid solsken.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0