31 maj 2010

tjabba (H)
sovit 12 jävla timmar inatt.
mamma väckte mig imorse eftersom min syster fyller 20 jävla år idag, så vi skulle sjunga lite för henne (: fixade mig och drog till skolan, ovärt att gå till skolan alltså.
har iaf godkänt i spanskahelvetet och jag är jävligtglad över att jag slipper spela mer softboll med 9Ab gruppen, herrejävlar va jag är dålig förlorare och inte klarar av folk som inte kan spela.
jaja, inte för att jag är super bäst men ändå(A) slitet att idrotta i supervärme också.
plus att jag valade tjocktröja och svarta jeans idag? höll ju fan på att dö.

efterskolan somnade jag på soffan? sov i nån timme, fattar inte hur jag bär mig åt.
när jag vaknade hade jag mega ont i huvudet, härligt att inte min kuk huvudvärk inte går över.
följde med syster ner på stan och handla lite mat och sånt (:
nu sitter jag iaf här, vid min efterlängtade älskade dator.
har även ringt och skrikit lite på nå skit som har hand om skoltröjor. Dom kan ju slicka mitt ass.

nu ska jag dunka lite musik och imorn bäre fan av till kristinehamn tror jag<:

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0