a secret life,

jaru, fan va dåligt de gick för mig igårkväll.
lite personliga grejer hände och mitt i allt börjar jag blöda näsblod?
wtf, Haha jag blöder fan aldrig näsblod.
jao, så hade jag ont i magen och kallsvettades som fan,
har knappt sovit nå inatt, gick upp kl halv 6 idag.
då gav jag fan upp.
mått dåligt hela morgonen, men nu mår jag bättre.
nästan tur att jag har vart hemma också, för det kom nån jävla sotare idag:o och mamma hade ju glömt bort det så jag visste ju fan ingenting. så de va ju bra att någon va hemma;o
och jag har bara missat en lektion så jag ska börja gå till skolan nu,
tror jag mår tillräckligt bra för att va där:)
och jag hade ju bestämt att va med emma efter skolan för hon ska lära mig sola solarium, haha
jag har aldrig gjort det förut(a) och jag måste nog börja nu om jag ska hinna bli lite brun innan skolavslutningen!
så jao, hörs senare!

Lady Gaga – Poker Face - LLG vs GLG Radio Mix




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0