A thousand questions left unanswered,

yeah, dåligt humör as helllll lL LL lLLLllll.
Robert Pattinson – Never Think
vet inte om ni kan lyssna på låten?
men den kommer från min dator som jag har lagt in på spotify.
yeah, la mig i soffan och kollade på top model , the hills och the city.
fyfan vad tjejer är patetiska och helt jävla störda i huvudet.
jag blir fan sur när jag kollar på sånt där skit, ändå kollar jag på det?
På the hills finns lite ögongodis iaf, som typ justin :


grr, jävligt snygg! älskar hans personlighet, lite badboy och hans sätt att prata och tänka på en del saker, men han är nog inte bra för någon tjej som den rollen han spelar i the hills. Lite för känslolös kanske. Men de är ju jag också, så vi kanske hade passat;) hähä

jaao, tog tag i att fortsätta läsa Annefranks dagbok för so fördjupningen men den avbröts när min syster började spela nå jävla trummor.
så nu sitter jag här vid datorn och lär väl snart hjälpa mamma med maten, och jonne ville att jag skulle skriva att jag träffa han idag, typ 2 sekunder. så nu fick du som du ville även fast jag tvärvägra att egentligen skriva det här på min jävligt intressanta blogg (;

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0