Can someone wake me from this nightmare?

hej!
dagen började kl halv 6 idag.
städade rummet, fixa mig.
kom till skolan 08;04..
bra gjort tycker jag;D
gick skit på slöjden, jag skulle göra ett sjöodjur som mitt bord tyckte såg ut som en jävla häst):
sen hade vi musik, jag är ju tondöv så de bara smäller om det.
resten utav dagen har jag bara kollat på film!
4 timmars film sammanlagt på alla lektioner!
efter första filmen sjönk mitt humör.
gick sedan till tuvan till mormor , somnade i hennes soffa.
vaknade när hela familjen var hos mormor för att äta,
sedan blev det kyrkågården, morfar skulle fylla 64 år idag! Grattis morfar!

och nu är jag äntligen hemma,ska packa inför stockholm imorn.
kort skoldag imorn! härligt. pallar fan inte skola nå mer,
jävla massa drygungar och jobbiga lektioner.



jag vill ha tröjan! gife vafan.
Innerpartysystem – Don't Stop

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0