feeeezzt ,

TJA!
stressigare dag får man leta efter.
vela inte vaknade imorse, låg och drog mig hur länge som helst.
skolan sög. Fika på 2 lektioner, det är nice.
Fick VG+ på min jävla annefrank uppsatts! skrytarN.
nejmenfan, som jaghar slitit med denna! fan stolt.wöwö
fick fan mvg i bild också! har fan 4 jävla mvg;n! Trodde jag fan aldrig om mig ;o
så som jag har slitit !;D fan as happy.

direkt efter skolan drog jag ner till kaffestugan för att jobba.
han inte äta nått och skolmaten kan man inte äta.
Men men, tiden bara svischade förbi på jobbet idag. Har stått i glasskiosken hela dan!
häärligt:D
När jag slutade hade jag 17 missadesamtal från min syster som berättar att mamma låg på akuten.
hon skulle egentligen ligga kvar över natten, men nu är hon hemma.
fan 20 års fest här och allt.
brudar som försöker grilla.. lyckat!
Jag har ju inte ätit nå på hela dan så jag hoppas vi får grillen snart så vi kan äta.
meningen att jag skulle va med erik också, och några. Men  jag är fan helt slut.
verkar som grillen aldrig blir ledig och jao, vet inte. trött som fan. Hade fan velat hitta på nått den här helgen också,men jag är ju fan upptagen as hell. men men,
nu ska lägga mig i sängen lite och vänta på mat. (H)



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0