Feelings have failed me,


åh sug dag,
kom till jobbet. as lite personal;o MEGA ÜBER MYCKET FOLK. fan det tog fan döden på mig.
fötterna värker som fan också. Och det blev inge pizza med emma, fråga inte varför, för det vet jag inte ens själv och jag har inge utrymme kvar för att orka bry mig. Öh, sen måste jag säga att jag är glad för de bra kompisarna jag har, som vet hur man ska klä sig och bete sig. ville bara säga det.
Ska jobba imorgon också. jag borde plugga nu, men orkar fan inte. blir typ musik och snart sova skulle jag tro.
så jäkla slut och trött, och ångest så in åt helvete. fan vad dåligt jag mår, jag vet inte vad jag ska göra eller tänka.
äh orkar inte skriva mer, hörs

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0