Have I fucked things up again?

tjoo!
biologi nationella ungefär hela dagen, eller morgonen iaf;P
gick helt okej. Hade halvtimmes so - film
sen gick jag hem och käkade, började med min fördjupning på so.
så får jag sms av mamma att det ska vara visning kl 18 idag.
Fyfan, mitt rum såg ut som ett bombnedslag och ja.. alla andras rum också,
så jag och hanna började ju städa som nå jävla idioter.
För 3 minuter sedan får jag sms av mamma igen som det står att det blir imorn ist.
fyfan vad lack jag blev.
Jag och hanna skulle bara dammsuga huset sen hade vi vart klara. så nu skiner mitt rum för typ 100;de gången på den här månaden. men eftersom det blir imorn lär jag få städa om det.-.- palla liksom,
så ja.. fan stressad så in åt helvete där ett tag.
Och jag som skulle plugga so, mina planering bara försvann och jag ska färga håret också, så de lär jag väl få göra nurå, när det inte blev nån visning. yeah.
luktar ajax på hela jävla händerna, men men, nu blire färgning för hela slanten;) höörs

xoxo

Kommentarer
Postat av: anonym

LIKSOM VEM TROR DU ATT DU ÄR?

DU ÄR BARA SÅ TÖÖÖÖÖÖÖÖÖNTIG

liksom komigen? videoinlägg?

och vad är det för kläder du har på dig?!

herregud, sara heter du va?

väx upp, omgomgomgomg.

2010-05-05 @ 17:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0