I am what I am,


tjaaaa alla coolingar där ute ;) HAHAHA jag skrattar som fan åt den här bilden:D Haha älska min cam ;D
började dagen med att lyssna på nån som kom från rwanda eller nått över en timme.
Hade sedan bild. Nu börjar bildlektionerna bli roliga:D så som man vill att de ska vara (a) hihi
Lunch- tacos i skolan:o :O
Svenska i en halvtimme- film (H)
Biologi- plugga inför nationella prov.
fan as många lektioner inställda idag:O
skulle egentligen sluta 15;20. Slutade 13;30 (a) hihihi
käkade lite mellis framför tv som visade americans best dancecrew (H)

mitt mål idag är att jag ska läsa igenom hela biologi boken (H) yeah, önska mig lycka till, sen ska jag även färga håret och ögonbrynen om jag hinner eftersom mina ögonbryn är typ vita egentligen eftersom jag är blond så in åt helvete ;) hehe så ja, vi får se om jag orkar ta tag i något av det;D


¨yeah självlockigt hår har jag idag också, bra val av dag, eftersom de har snöat/regnat hela dagen så skulle det ändå ha blviit sådär lockigt om jag hade plattat det imorse:O

Selena Gomez & The Scene – Naturally - Radio Edit

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0