I can't help what I hear in my head,


foto@ Sara Andersson

ligger i sängen, nyvaken så in åt helvete, hähä
va uppe och tog chokladyoghurt med chokladflingor till(H)
nyttig frukost;)
nu ska jag duscha och fixa mig till ännu en arbetsdag;D
ska även stoppa i mig nå mer mat innan jag åker också:)
hoppas det går bra idag iaf! Men allt brukar lösa sig.
hoppas andra saker också löser sig, tror jag funderar och tänker och oroar mig så jävla mycket i onödan.
aja, skitsamma. hörs senare idag:)

Familjen – Det Snurrar I Min Skalle

xoxo

Kommentarer
Postat av: Liiv

fin bild!

2010-05-02 @ 11:31:00
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

superfin bild:D

2010-05-02 @ 11:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0