I do not understand



Keke Palmer – Bottoms Up

Hahaha, jaru, jennie är söt som vanligt:D
jag i blont hår, ovanligt! hehheehe
har fan inte bloggat nå idag;o
vaknade iaf runt halv 10 tiden.
gick raka vägen in i duschen, käkade frukost ,fixade mig och drog ner på stan med lillebror.
letade avslutningskläder, tjatade om att vi skulle åka till falun men de blev inget.
åkte hem och skulle testa allt till skolavslutningen.
ser jag inte att kedjan till klänningen är trasig då eller?
fan va jag lackade. fyfan, satt nog i en timme med att laga det..
och eftersom jag har mvg i slöjd så fixade ju jag det sen. vilken jävla tur säger jag bara.
men jag ska till falun på onsdag tror jag och leta efter en till klänning, till kvällensfirande..
så ja... drog ner på stan igen och fikade med emma!
nu är jag hemma och ska nog börja på jävla kuk annefrank uppsattsen.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0