I don’t give a damn,

orsa suger, alkohol suger, folk suger.
jag är bäst , wöwöwö
helt tomt i mora, alla är på cruisingen i orsa,
eller så är alla andra på nån annan feeeest.
och jag är ju en snällflicka, och har jobbet att tänka på!

cyklade hem till emma i regn iaf(:
kom nyss hem från världens jävla tokcykling.
seriöst, jag såg mig själv komma till helvete.
skulle cykla över en korsning, så ser jag inte nå bilar komma så jag började trampa på som fan, Kommer det inte en jävla kuk bil i typ 200 km/h från vänster, jävlafitta. Och jag lyssna fan på världens högsta volym på mp3n,
alltså jag slirade fan 5 meter, ut på vägen, liggandes med cykeln, YEAH fyfan!
jag trodde seriöst jag skulle dö.
fan va de värsta jag har vart med om på veckor.
fast de skulle ha vart rätt nice att ligga koma nåra veckor. fan as lack på allting.
och har ingen ork till nått heller.
och nu ska jag sova, sedan äre ännu en arbetsdag imorgon!


Eminem – Not Afraid - Explicit Version

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0