I never want to see you unhappy, I thought you'd want the same for me

hejsan alla cpp barn rullstol rullstol hela daaan!
jaao, jag lider ju av något som vanligt.
somnade i soffan gjorde jag efter jag skrev förra blogginlägget.
sötnosen emma väckte mig genom att ringa mig , hihihi
sen åt jag mat.
gick till mitt rum och plugga! har bara 30 sidor kvar nu.
men jag pallar fan inte läsa mer ..
såå nu blire sängen!
Fast jag måste bara berätta att jag kommer snart va tre tröjor rikare :D:D:D::D
först mina 2 dropdead tröjor plus sen as frän lila surviving the charade tröja:D DEN NI!
kommer jag nog va ganska ensam om att ha! wöwöwöwö fränt som fan.
nu blire sängen, hoppas jag sover nå inatt, pallar fan inte att vara vaken.
natti!


Surviving The Charade – Your Breath Smells Like Ben & Jerry's

därhar ni dom;) checka in deras myspace också vettja,!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0