I’m losing control right now and I feel its right,

tja!
klar med andravärldskriget uppsattsen, mailat och allt.
Tror jag är klar med aktivitetdagboksuppsattsen också, orkar iaf inte skriva mer nu.
har käkat min efterlängtade pizza idag också.<3 gött som fan.
sitter här och lyssnar på min über bra spelningslista på spotify.
http://open.spotify.com/user/s-anderss0n/playlist/65P0qRIGo1pGBYCv9ySQ2M
hehe fucking best !
suttit här vid datorn hela dagen, vilket liv.
osminkad, inge linser i, mjukisbyxor. yeah chillsöndag måste jag säga:)
Regnat hare gjort hela dan också, trevligt!
skolan kan suga min dase imorn, så jävla sugit så de finns inte. 
palla att minst halva sverige har ångest på söndagar , pga arbete och skola m.m :))



xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0