I'm nothing more than human!



yää,
kom till skolan, kolla på oskar shindlers list eller nå.
handlar om jude föörintelsen eller nå.
riktigt bra film! värd att se.
sen vare mat, är det inte såklart korvstroganoff dårå?
amen fyfan, jag som redan mår illa, klarar ju fan inte av den där stanken ens!
nä usch, hade matte sen, har iaf godkänt på nationella i matte. Jävligt glad för det!
skulle ju ha muntligt nationella i matte idag också, men jennie va ju sjuk..
jaja. svenskan va chill.
har nyss druckit ur min cola,
ligger och myser i sängen där jag tänker stanna hela dagen med en hink bredvid,
eftersom jag har sån jävla magont och mår illa som ett as.
yäyä

xoxo

Kommentarer
Postat av: Lauritshedda

Very well done site! Please keep up the good work.

2011-05-31 @ 11:32:16
URL: http://lauritshedda.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0