Imma do it

Fabolous – Imma Do It

tjoo.
skolan sög. hade sovmorgon men vaknade tidigt ändå. Drog ner och målade lite på bilden.
So; svara på lite frågor om american history X.
lunch
Matte: hade typ ingen matte. pratade om veckorna framöver som kan ta sig i röven och precis om en vecka sätts betygen. Och lennart har tappat bort min mattenationella B-del. fyfan! bra gjort..
biologi:  Nationella. kunde också dra åt helvete.
drog sedan ner på slöjden och sydde en hjärna till min bild nere på bilden. höhöhö
sen gick jag ner på stan för att fixa tid för en brundusch. men det va stängt. Gick hem igen.
nu har jag pluggat jävligt mycket so. Som skulle va inlämnt idag. får fan skicka in det i helgen på mailen.
nu ska jag äta! hörs sen

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0