Kvar i nått jag lämnat,

äääääääääh, äre nån som är död så äre jag ((:
drog ner på stan, blev av med en massa pengar där,
2 armband, en lotion, ett naglack, och två linnen:O
yeah, på jobbet var det som en bastu,
typ sommarvärme och kvaft som fan.
Masssssssssssa folk eftersom de regnade ute.
slitit!
imorn lär det väl vara likadant..
och jag lär ju bli mega förkyld.
jag är ju redan lite halvkrasslig, cyklade imorse i regnet, och nu när jag skulle cykla hem så spöregnade det ju,
fan såg ut som ett emo när jag kom hem, kolsvart runt ögonen (H) Hehehe
aja, nu ska jag njuta av kvällen, tare lugnt ;D



foto@Sara Andersson

Melissa Horn – Jag vet vem jag är när jag är hos dig

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0