old memories,



Hahaha älska bilden , saknar fan den kvällen.
om det är något jag saknar av mina gamla minnen då är det fan den kvällen!
så jävla happy jag va då finns fan inte:D allt va perfekt och ja. fyfan living the dream så att säga.
Är iaf helt slut nu!
Gjort klar värsta uppsattsen om det här med aktivitetsdagboken vi har fått från idrotten i skolan.
Haha det hänger på mitt betyg om jag ska få mvg eller inte.
så jag har skrivit som en jävla idiot nu ((:
Har fan legat i sängen och degat annars hela dagen, knarkat massa medicin :D
Nu börjar kvällen närma sig så jag ska väl borsta tänderna och stänga av datorn och sova snart antar jag eftersom jag ska jobba imorn ((: wöwöö

den 28;de juli flyttar jag till kristinehamn ! :D




hihi sötungar !:D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0