Robin hood!


Vart och kollat på bio med mamma.
filmen ägde mina saftiga pungsvetts kulor!
Jävlar i mamma vad bra den va.
när jag va putte liten flicka så kollade jag på allt från robinhood till Xena  till herkules och sånt där krigs grejs.
har alltid gillat sånt , hähähä
den här filmen ägde.
och när jag såg att de va samma huvudperson som i Gamer så blev jag fan mega ultra happy.
hahaha, satan! as bra skådispelare rakt igenom !
äh jag vet fan inte vad jag mer ska säga, kung var den iaf!
nu måste jag försöka varva ner, sen sova så jag pallar jobba imorn.

var även innan bion idag och hälsade på lite folk som jag va med på nyår.
yeah, kul att se lite folk ,även fast det bara var nåra  få minuter. hehe

natti.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0