Shake, shake, shake, shake, shake it

Metro Station – Shake It

älska låten!
tröttnar aldrig på den,
ööhm, jao, jag har ju inte gjort så mycket.
läst ut boken iaf, ska bara skriva feta sidoorna om den nu,
kollat på det okända och börja fan gråta, fan sjuk alltså.
hahaaha jag sitter fan och gråter av vad som helst just nu,
trött som fan är jag , ska väl föröska sova snart, men nog ingen idé , somnar inte förnst 2-4 tiden;O
men men, kort skoldagimorn iaf.
sen ner på stan och fixa klipptid och skit:D wöwöwöö
hare gööttans.


hahahahaha, fick fan lov. bilden är ju så jävla oseriös så de finns fan inte,
hahahahahaha fan skrattar som fan när jag ser den!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0