snel hest

tjollahopp!
sitter här i min kära datastol,
nyss färgat håret på min syster.
nu sitter jag och väntar på att lillebror ska komma hem så vi kan laga mat tillsammans,
så inte jag behöver göra allt själv hela tiden.
alla är i polen och resten ska ut och festa ikväll:o
Och eftersom jag är en snällflicka som inte håller på med sånt så sitter jag hemma denna onsdag.
med mina älskade läxor, pluggat som en jävla hezt idag !
ska försöka plugga lite mer senare ((:
tror jag blir hemma själv om nåra timmar. :o
fast mamma kommer hem tonight.  (: så helt mobbad blir jag inte.
lite skönt att vara hemma själv. göra vad man vill osv (:
yeaah,  känner mig även på ovanligt bra humör just nu;O
gillare (H)



yeah, familjen retarded.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0