Some things are worth fighting for,

godmorgon, helt okej kväll igår. Hade roligt iaf och de är väl bra det! :D
Lagomt tycker jag tills natten kom och jag vet inte.
började må dåligt som fan. Vet inte riktigt hur jag ska förklara heller.
så ja, jag gick hem från stan, och gick och la mig direkt när jag kom hem.
typ 500 sms och 100 samtal fick jag ;o tröck på rödlur på alla och satte på ljudlöst (h)
så somnade jag och det kändes som jag bara hade blundat i 2 sekunder, när alarmet ringde vid 8.
snoozade ett bra tag, gick in i duschen och nu är jag ute därifrån och ska klä på mig och fixa mig lite.
sen ska jag städa rummet för att det ska vara visning idag också;o
efter jobbet ska jag käka med emmaa (: hihihi



Bullet For My Valentine – A Place Where You Belong

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0