sweeeetdreams

yeah, tja fuckday.
ehhh, jaru, denna dag börjar ju inte så jävla nice.
försov mig, sista idrottslektionen som man kunde visa vad man gick för.
duktigt där sara. cyklade dit  som en galning och bad om ursäkt as hell.
fast fick reda på att jag får mvg (A) wwööwöwöw det gjorde min dag:D
hade sedan so, alla lackade ur på mig, fråga mig inte varför. i dont know. retards.
yeah, hade spanska prov sen, gick helt ok. kryssa in lite grejer.
sen slutade jag, drog och köpte lite frukost på kaffestugan,
sedan väntade jag på falubussen.
emma joina mig, hade en mysig dag i falun tillsammans (:
yeah, köpte lite underkläder, ett linne, en klänning, puder.
rätt nice vafan;D
somnade i bussen både dit och hem (:
ska dra in i duschen snart, sen typ sova, så jävla trött.


xoxo

Kommentarer
Postat av: Haakonlouise

Hello admin, nice site you have!

2012-06-18 @ 11:53:10
URL: http://haakonlouise.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0