The end for you and me,

jag vet aldrig hur jag ska börja mina inlägg med;o
men, ja.. Jag har sovit as dåligt inatt också, smsat i sömnen och skit.
vet inte riktigt. vaknat lite då och då, aldrig fått nån riktigt djup sömn.
men men, drog till skolan iaf.
sög så in åt helvete!
fyfan,
nu är jag iaf hemma och ska tvätta massa kläder.
senare idag ska jag laga mat åt mina syskon eftersom mamma åker till kristinehamn idag.
så jag lär väl som vanligt sköta maten och disken och allt annat.
sen tror jag att jag ska färga beckas hår också.
tror jag ska färga ögonbrynen på mig själv också, eftersom mina är über blonda just nu:
inte så värst nice med mörkbrunt hår och blonda ögonbryn;)
jaja, så jag ska försöka dra mig här ifrån ett tag, sen borde jag plugga so (:
hehe,



yää ser ut som mitt huvudska gå av, men jag tänkte bara säga att jag funderar på att färga mitt hår sådär mörkt igen;o som på bilden, nästan svart:o väääädligt mörktbrunt blir det. blir nog bäst så till skolavslutningen!
vad tycker ni?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0