Skulle bara vilja krypa ner i våran säng och säga förlåt för de blev som det blev.

jaru,
idrott: Daniel och olle höll lektion, lyckat! eller inte (: volleyboll såklart också, HATA! Fyfan
So: Film, american history X som jag gråter som en jävla tönt åt.
hehehee engentligen spanska men vi fick fläskefilé och klyftpotatis och beasås i skolan så jag och agnes gick och käka, sedan gick vi ner på bilden och gjorde lite som skulle göras där , så vi hinner med det ((:
resten av rasten hade jag tråkigt.
so: film igen..

sen drog jag ner på stan. SKulle byta armbanden som jag fick i felstorlek på H&M, köpte även hudfärgade underkläder som jag kan ha under min avslutnignsklänning (H) Sen gick jag till banken, sedan ica för att köpa tuggummi. Jävla tuggummi unge jag är, alltid vart kommer alltid vara ((:
sen in på lite olika affärer för att leta efter ringar, men hitta fan inga snygga. Så jag råkade köpa två naglack ist:O
ett rosa och ett beige :P hihihihi
skulle ju egentligen beställa klippptid, men de glömde jag:O så jag tror jag ringer dom idag istället (:
nu ska jag dunka lite musik, och jao, göra lite nytta tror jag ((:
Megastylez – 7 Days - Manox


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0