I'm on a boat

HAHAHA jag är ju så jävla skön,
vaknade förut idag I MIN DATASTOL. hahaha
med biologiboken i knät , högsta volym med musik och fötterna ikors.
trodde jag hade brytit fötterna när jag skulle väcklade ut dom sen ;D
sen när den efterlängtade maten var klar så lyckades jag och min syster såklart starta 3 världskriget igen, slutade med att hon började gråta som ett as och jag gick iväg med ett leende på läpparna (H)
heheheheeheeh, nu ska jag plugga vidare, vet fan inte om jag orkar färga håret idag.
inte direkt på det humör:D mest busigtelak är jag idag;D hihihihi



yeah gife sommar, fan nära nu:O även fast de har snöat idag, men vad äre 6 veckor till skolavlsutning?
vecka 21 sätts betygen , love it! åååh, nästa vecka blire über lugnt på skolan eftersom att nästan alla 9;Or ska till polen;D medans jag och g33karna är kvar på skolan :O

The Lonely Island – I'm On A Boat

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0