Born to be wild,


Hehehe tänkte dela med mig av den musiken jag lyssna på när jag va super duper mega liten :

* Scooter – Nessaja
* E-Type – Angels Crying - Radio Version
* A*Teens – Upside Down
* Günther & The Sunshine Girls – Teeny Weeny String Bikini
* Barbados – Kom hem
* Christina Aguilera – I Turn To You
* Mariah Carey featuring Westlife – Against All Odds (Take A Look At Me Now) - Album Version featuring Westlife
* Snook – Mister Cool
* Hanson – MMMBop

hehehe va väl typ sån musiksmak. Ända jag håller kvar i är nog scooter. Kommer aldrig kunna spela sönder deras låtar. Är säkert en massa annat skit jag lyssna på också. men de där är dom jag kommer ihåg att jag hade på skiva och skit :D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0