busigflicka, hehe

Har vart en BuuuuusSaradag idag :D:D
va i skolan 8 imorse. skulle börja halv 11. NIIICE.
hade iaf ett möte imorse om mitt case, tog typ en halvtimma?
fick svar på alla frågor:)) heheh

busat lite med älsklingen idag i skolan (a) hihi
fick dock igen av gud eller nått..
har hålt på att göra lyckoskutt hela dan idag eller vad det nu heter.
man hoppar upp i luften och ska klacka fötterna på sidan.
såklart har lina och linnea mobbat mig hhela dan för att jag inte kan..
så på en rast skulle jag fan allt visa dom jävlarna och tog satts som fan .
snubblade på mig själv i luften...
studdsa lite på marken och slicka sedan golvet ytterligare nåra meter fram..
fina skrapmärken har jag på armbågen och helt öm på höftbene... lyckat Sara!

är huuuuungrig. så ska nog göra mat nu:))

Paramore – Born For This



hhahaha sötbild!;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0