Could it be you,

Herregud säger jag bara. vilken jävla skitdag!
Trött som en jävla elefant! Matteprovet gick snopp! Sovit sääämst! Tappat bort mina vantar.. Hatar mitt utseende och mitt humör. Engelskalektionerna kan ju dra åt helvete. När jag kom hem med bussen idag och skulle gå över järnvägen så står det nåra skitungar i Jontes ålder typ P12;or och kastar sten mot ett tåg och eldar vi nått elhus eller nått. Och ingen jävel säger åt dom? Så jag tog tag i det eftersom min dag har vart sämst, gick fan raka vägen emot dom och skällde ut dom, lackarN.

Rätt skönt att jag är hemma själv i helgen. Alla drar till Mora imorgon, förutom Sara för hon har inge där att göra och inte har hon lust heller.

Trött på min musik också. Myser just nu med lite tända ljus för att koppla av nåra minuter. Ska höra med mamma senare om vi kan åka och handla mat till mig i helgen :)



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0