Different,

yeeah,
rätt awesome att jag har fått i mig lite saraspecialsalladminidelux idag då!
trodde jag fan inte..
Skickat in min uppsatts iaf. legat och svettas floder här i sängen, andra sekunden fryser jag sönder.
känns inte riktigt bra det här..
jag har bara imorgon och på fredag på mig att träffa Linnea också innnan hon drar till thailand ):
faaan..
känns som jag verkligen måååååååste till skolan imorgon.. drygt som fan.
vet inte hur jag ska göra. Men jag vill ju inte smitta nån heller.
feber och huvudvärk äre mest nu iaf. Mår inte så jätteilla längre. men aja. lär fan sova så jag blir frisk!
nattinatti


gammalt kort, luggsaris

The Dublin Sun – Theme From Braveheart

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0