Erase me,

tjaaaaabba!
blev inte så mycket plugg idag heller (a) wooupsiie.
jag orkar seriöst inte plugga. läxor är fan de värsta jag vet och stora projektarbeten / skriv uppsattser eller vad fan man ska kalla det är så jävla drygt att göra hemma..
Jag und Beckie köpte lite hårfärg i Karlstad. meningen att vi skulle färga på varandra.
men den här helgen tycks fan alla verkligen banga ur på allting!!
såååå jag har färgat håret på mig själv nu. Hehehe
ser jävligt svart ut. Lär skölja ur det snart (:
Efter en nice dusch ska jag nog njuta lite av en mask, sen så ska jag krypa ner i sängen och läsa en bok:D
heheh,


mmmm-mumsfillibabba på han <3
In Fear And Faith – Bones

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0