I believe in you,

Igår var det en fruktansvärt dålig dag. Inte bara för mig utran för andra också har jag hört.
Idag är den ett snäpp bättre (:
Skönt som fan att få sova. Sova är fan det bästa som finns!
Sov middag igår i 2 timmar tror jag, sen somade jag runt 12 på kvällen. Vaknade halv 1 imorse:D
fyfan va underbart !
Nu har jag duschat och sitter här i mjukisbyxor :D
tänkte dra till konsum några meter ifrån mitt hus och köpa hårfärg om det finns nått som duger och sen är jag gal1 sugen på chips och dipp:oOoOo så det kanske följer med mig hem också (a)
tänkte köra lite need for speed sen och sen mysa med en film eller det sista avsnittet jag har kvar av supernatural. avsnitt 7 säsong 6..

Daniel Adams-Ray – Förlåt att jag aldrig sagt förlåt



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0