I trusted you,



Denna vecka kan ju seriöst dra åt helvete.
Gick hem och la mig direkt efter skolan. Hemma runt 1, låg i sängen tills halv 5.
Då drog min familj mot Mora. Gjorde nyss tacos, proppmätt är bara förnamnet!
Har dragit ut datorn i vardagsrummet. Surround ljudet på!
Sitter här och skriker tsm med blessthefall. Hehehe
Blir en myshelg med mig själv ser det ut som.
Lär fan bli klar med en del läxor. pluuggggheezt :))))
Nej fyfan för den här veckan, deppig och förbannad är jag fan nu.
ont i huvudet och helt slut och vill bara ligga i sängen och inte göra nånting den här helgen.
och va jävligt utvilad till nästa vecka.

Train – The Finish Line

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0