kyligt,



hehe, fan vad den här dagen har runnit iväg.
Sov ju bort nästan hela dan, men skit i de! Jag har ju förfan lov:D
nice som fan (((:
Har gjort lite svenska läxa idag. Skrivit om en film , Hehe
Vet fan inte ens om jag har gjort rätt, men det visar väl sig.
Snart kommer mamma hem, då ska vi göra lite mat :)
sen ska vi nog mysa ner oss i soffan och kolla på film :D
Vi tänkte först dra ut på bio, men vi känner oss båda för sjuka för de :P

Imorgon lär jag fan ta tag i hantverks uppsattsen eller vad man ska kalla det.
känns inte nice alltså. fattar fan inte ens vad jag ska göra. Men aja, ska på nå möte på torsdag tror jag med min lärare och berätta hur det går och om det är nått jag behöver hjälp med. Och lite pinsamt hade det vart om jag inte ens hade börjat med det;s För vi skulle ha börjat för typ 2 eller 3 veckor sen (a) hehehe wooups.
och på söndag ska jag in till Karlstad på kalas :)))

Family guy på tv. så hörs!

smells goodiiie

min lista blir bara bättre och bättre :D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0