LÄNGST FRAM I TAXIN

TJAA
Har fan inte ens tid att blogga..
Men igår följde älsklingen med mig hem och sov hos mig ((:
Skruttis försvann igår.): Och precis när vi skulle lägga oss så säger ricard att han har hittat henne under stentrappan vid ytterdörreen..
Vi försökte ett bra tag att få ut henne, men icke...
sovit sääämst inatt också..
Imorse satte jag bara i en lins också.. Fan inte konstigt att jag inte har sett nått idag då..
seeen när jag kom hem så försökte jag få fram skruttis.
Typ födde fram kattjäveln. HAHA grävde en bra bit ner i marken. ner under nån jävla betong klump och in till henne, sen fick jag dra henne i huvudet och framtassarna ut. HAHA va inte lätt du!
Sen har jag vart på Harry Potter bio;n. Lite besviken faktiskt.
Och nu MÅÅÅÅÅSTE jag plugga matte. Har prov imorgon som första lektion.
Kommer fan gå snopp. DÖDSTRÖTT är jag också.
mina ögon vill fan bara blunda och öppnas om typ 400 år..
Fuuuuck it. kÄnner mig typ stressad...
AJA
TJARÅ

Snook – Längst fram i taxin

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0