lirarkatt,

Tjaaaaaa-a-a-a
vaknade runt 10 av att ricard kom hem med nån jävla elkille och härjade sönder hela huset.Fint sätt att vakna på.. Men de räddade iaf mig från de allra tråkigaste drömmarna jag har drömt! Det va som att kolla på... Nån sugig drama svartvit film för 80+ are. Fy vad jag led sönder inatt. Gick raka vägen in i duschen när jag vakna.
Målade sedan naglarna, åt frukost som var Risifrutti och kladdkaka med JULMUST. jag drack förfan julmust igår och idag. jag hatar julmust! Ändå drack jag det..
Har sedan bakat hela dagen.
Några kardemumma bullar och nu är det fruktmuffins inne i ugnen.
Tänkte käka lite lunch. Hehe Jävligt sugen på nån awesome sallad och min egna lilla dressing :D
Blir nog lite wow och filmmys sen (:
Sjuk fortfarande. Suger fan att va sjuk när man är ledig och kan göra vad man vill!
Idag drar Linnea till Stockholm och imorgon drar hon bor från svergie.. Får inte se henne på 2 veckor nu)):
Miss u <3



Kent – Krossa allt
Kent – Taxmannen

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0