mååååååndag,

tjäääänare!
Dryyyg dag eller? jag skojar fan inte. Sovit 3 timmar inatt också..
Har inte alls vart på humör idag. Men fick iaf träffa älsklingen (a) hihi
Som ska sova här imorgon också :))))
Kom hem typ halv 6 today. Satte mig och åt.
Sen åkte jag med mamma och jonte på bibloteket för att låna nån fotograf bok till en skrivuppsatts jag har, hittade dock inge. Och precis när vi skulle gå fastna jag för en bok och lånade hem den. Boken heter "i det tysta" hehehe. får se om den är nå bra :))
Sen tvinga jag mamma köpa en flurry åt mig(a) har fan inte ätit det på mega länge.
Tror fan det blir lite läsning nu och krypa ner i sängen:) hoppas på att jag somnar tidigt inatt!
Ska fan börja kolla på 6 säsongen idag av supernatural också!!:D:D:D:D:D:D fett pepp!!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0