No one sleeps when I'm awake,

HÖJ
Sitter i Jenniessäng :) hihihi porr (aaaa)
duschade nyss (:
Mysig kväll med flickorna igår :) Sötisar <3 Alla har pratat i sömnen inatt också;D klockrent!
Har även lyckats förstört hela min rygg från massagestolen igår, har fan inte ens kunnat rört mig inatt. Plus att min röst har försvunnit och jag har ont i halsen.
Men mår lite bättre nu!
Idag blir det nog Orsa.
Sen ska jag hem till min mormor och hämta min mobilladdare.
sen sova hos Jennie. Gå upp cp tidigt för att jag ska tamefanimej med halv 8 bussen imorgon till Karlstad!
Dock vägrar min mamma beställa biljett åt mig ): Hon vill inte ha hem mig. bitch ): Hon vill ha barnfri vecka.
Men det kan hon fet glömma.
Om jag stannar kvar här i mora kommer jag bara sitta hemma hos min mormor i 3 dagar och inte göra ett piss?
Kan jag lika gärna åka hem, tycker jag (((((:

Aja, vi får fan se ikväll vad som händer.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0