Om å om igen,

Fyfan vad jag känner mig som en nörd.
Jag har pluggat fan hela dan idag!
Jävligt glad att jag har gjort det, för nu är jag snart klar med mitt case.
Det är ett stort arbete i en kurs på 50 poäng. Så jag hoppas detta blir bra. fyfan vad jag har slitit med det här i veckor nu!
jaja, Katterna springer runt och river ner hela huset och slår ihjäl varandra. (Y)

Jag har tagit lite paus från pluggandet lite då och då och skottat, tvättat, lagat pizza med tacoköttfärs,svampa och oliver, letat lite filmer som jag passar på att ladda ner nu när jag är den ända som sitter på nätverket. Har sammanlagt 18 nya filmer :D As niiice :D:D:D
Tänkte ta och lägga mig i sängen och somna åt en film nu.

Har även rensat mina dator på en jäkla massa filmer och fört över alla på min externahårddisk. Så nu har jag plats för några fler filmer och bilder :D

...oldshit

under dagen har denna lista spelats om och om igen.
Heelt awesome, har dock spelat sönder alla låtar totalt nu.


lite snusk ska vi bjuda på såhär på lördagkvällen ;)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0