Pennieshome,

Tjaa bloggeen!!
Drog hem till madde tidigare på dagen med jennie och sjöng singstar.
Min röst är inte att leka med när den spricker.
Drog ner på stan och käkade pizza med brudarna sen.
Min vikt kommer inte va att leka med när jag kommer hem till Kristinehamn;D
hähähähä
Men skit i de!
Träffade en jävla massa folk nere på stan sen.
Jävligt kul att träffa alla, och höra hur de har det och så:) Vissa känner man nästan inte igen.
Och alla har fått cpcpcpcpcp långt hår. Jag vill också ha ))):
Sen blev det tacos hos jennie :D
Aggggggggggggnes har jag äntligen fått träffat nu:D As mega super länge sen jag träffa ungen:D
Värre än både mig och jennie tillsammans inom vissa områden här i livet! hihi busflicka!
Satt nyss och njöt sönder i jennies massagestol. fyfan vad skönt det va!
Längtar tills på fredag<3
hihi

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0