pluuuggis_hezt_nörd_n00b_flikka_94_mog1rubrik

FAN VA JaG ÄR GRYYM
SHALALALALALA!!
UNIIIBEET. närå nu lugnar vi ner oss.
men jag är iaf klar med en engelsk "book report". fan va grym jag är. skickat in den och allt:)))
skrivit ner frågor inför mötet jag ska ha imorgon om mitt case "fotograf" .
skrivit ner lite stödord till en svenska redovisning.
dock har jag inte gjort nå matte och jag har prov nästa vecka.
men skiiitsamma , det löser sig.

eeeh vad har jag mer gjort?
gjort rent kattlådan, duschat och nu ska jag fan ta och njuta av lite supernatural.
Och om jag inte somnar åt det. så blire lite bokläsning. Hehehhe


oliversykees!!!!!111one11!!

blessthefall – Guys Like You Make Us Look Bad

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0