Pretty awesome,

FICK FAN MVG PÅ UPPSATTSEN!!!!!
Fan änt jag jävligt glad eller jävligt jävla super duper mega glad:D:D:D:D
Nått som är jävligt awesome också är att jag har inge skola förrän på onsdag!!:D:D
sen har jag världens bästa pojkvän!
Har även skitbra kompisar i både dalarna och i värmland!
Aah fyfan va happy jag är.
Och min mor hade köpt en munk nu åt mig innan jag kom hem för att jag fick mvg.
hon känner mig för bra den där tanten ;) hähä munkar in my heart.
Alltså jag kan fan inte fatta det. Mvg på en kurs redan. Shit my god!

Jafan, ikväll tas det jävligt lugnt. Lira lite wow, kolla film och lite sånt.
Har dock blivit förkyld )): cpont i halsen, huvudet och snorig. fattas bara feber och skakningar i hela kroppen.
lär väl komma inatt eller i helgen, om jag känner mig rätt. Imorgon ska jag och beckie köpa julklapppppar:)
Jävligt sugen på att shoppa lite nya kläder!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0