sjuuk,

Höj!
Älsklingen sov hos mig inatt :)
Blev hemskickad från skolan eftersom jag satt och skaka fan i hela kroppen och mådde illa som fan. Misstänker att det är nån kräksjuka på G kanske? Dock bättre nu än vad det var tidigare idag. Har huvudvärk som faaaaaaaan och feber. Är inte så jätteglad över detta när jag ska redovisa min uppsatts imorgon. Och lämna in den där långa skiten som jag har plågats med i nåra dagar nu..
Hade ju planerat pulka race i forshaga med linnea och lina imorgon )): blir nog inge med det.
tror fan jag blir hemma imorgon alltså..

Senaste dagarna har jag kollat på filmerna :
Inception
Inglourious Basterds
Gone in 60 seconds

Alla var jävligt bra!
Nu ska jag skriva klart min uppsatts om Fotografyrket. skicka in det på itslearning.
sen ska jag nog tvinga i mig lite mat,
sen blire mys med kudde och hink och en film
och några ibumetin på det

höööörs då
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0