Still waiting,

tjaa!
myser lite här i sängen, nyduschad med skruttis:) hihihi
vaknade nästan frisk imorse, har istället ont i halsen och huvudvärk.
men rätt chill.
käkade pizza med b-rudarna efterskolan :D
när jag kom hem idag råkade jag visst fixa 10 day trial wow. Hehehe wooppsie
så jäkla sugen på att spela och jag har inge mer supernatural att nörda.
imorgon är sista dagen jag ser Linnea innan hon drar till thailand och är borta i 2 veckor )):
på lördag åker jag nog in med min syster till Karlstad och köper lite julklappar:)
söndag äre nog massa folk här och äter mat tror jag.
är ledig på måndag!
och på tisdag kanske jag också är ledig om jag inte ska komplettera på fotograf uppsattsen som jag tror de flesta kommer få göra. 
aja, ska lira lite wow nuuu:D
sen blire somna åt en film :)



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0