The thanks I get,

Tjabba! Det är ju inte lite drygt att bara få andas med munnen.
Och inatt har jag pratat i sömnen så in åt helvete.
Har tillochmed vaknat av mig själv och mamma på nedervåningen har hört mig.;PPPppppPPp

Denna morgon har jag hunnit med att käka frukost,duschat, fixat mig,städat mitt rum, dammsugit nedervåningen och nu sitter jag här vid datorn :)
Snart är hela huset fullt med släkt. Känns ju bra att få snora ner dom lite ;)
Förstår fan inte hur jävla mycket snor man kan ha i en näsa..
Feber har jag också, Lockat håret och sminkat på mig som fan så jag inte ser så jättesjuk ut (a) hihi



En bild på halva mitt rum;D Har möblerat! Min säng stod förut vid den svarta byrån (:

Volbeat – 7 Shots

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0